piątek, 15 grudnia 2017

Choć moja choinka utrzymana raczej w jednej gamie kolorystycznej ja jednak lubię świąteczny kolorystyczny miszmasz i przepych. To chyba jedyny okres w roku kiedy można "bezkarnie" używać ogromne ilości brokatu, różnorakich świecidełek i nikt nie doczepi się do eksplozji przeróżnych kolorów na choince. I dobrze. Raz w roku można sobie na to pozwolić ;) 

Czarno-złote


Komplet prezentowy. Po wyjęciu bombek pudełko z powodzeniem może zamienić się w herbaciarkę :) 





Złoto-czarne. Krople 11cm.



Dziękuję wszystkim za odwiedziny, komentarze :* Udanego weekendu!

18 komentarzy:

  1. Jak zawsze podziwiam precyzję i wzornictwo. W tym przypadku także dobór kolorystyczny, który pasuje tu doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda, czerń ze złotem zawsze prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowww!!!F A N T A S T Y C Z N E !!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace jak zwykle urocze i dostojne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prekrasno! ;-) Oxi, jak zawsze cudne!!! A ja z pytaniem, gdzie takie pudełko do ozdoby można kupić, proszę u mnie napisz, bo poszukuje też do bombek, ale takich dużych 12cm średnicy. Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie czerni i złota - cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności wychodzą z pod twoich rąk!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ eleganckie! U nas też raczej ograniczona gama kolorystyczna, ale to z wyboru :) No i choineczka drobna i sztuczna ze względu na kicię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!! Francja elegancja!!!! Wyjątkowy komplecik!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Codowności!!!! Jak ja kocham taką czarno-złotą kolorystykę - wspaniała elegancja:). Wszystko dopracowane do perfekcji:). Pozdrawiam serdecznie i dalej podziwiam:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę mnie tu nie było, więc dziś z przyjemnością nadrobiłam zaległości w czytaniu i oglądaniu zdjęć Twoich prac. Pięknie Tworzysz Oxi. :) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę samych dobrych wydarzeń w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super...Samych cudownych chwil w 2018 roku...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona Twoimi pracami i cieszę się niezmiernie, że trafiłam tutaj do Ciebie aby podziwiać je wszystkie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful combination of black and gold - wonderful :)

    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona Twoimi pracami i cieszę się niezmiernie, że trafiłam tutaj do Ciebie aby podziwiać je wszystkie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, pozdrawiam :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...